A la Ciutat de les Arts i les Ciències, aprenentatge i diversió van de la mÃ
 DIA 1. CENTRE EDUCATIU – VALÈNCIA
Sortida del centre educatiu en direcció a València. Arribada a aquesta ciutat, on podem visitar el casc antic, amb la Catedral, el Miquelet, BasÃlica de la Verge dels Desemparats, l’AlmodÃ, Església de Sant Esteve, Palau dels Almiralls d’Aragó, la llotja, l’Ajuntament i la Seu Vella. Dinar lliure.
A la tarda podem visitar el Museu de les Falles o l’IVAM (Institut Valencià d’Art Modern).
Passeig pel Riu Túria o pels Jardins de l’Albereda o Jardins de Monforte.
Anirem cap a l’hotel. Sopar i allotjament.
 DIA 2. VALÈNCIA – CIUTAT DE LES ARTS I LES CIÈNCIES – VALÈNCIA
Esmorzar i anirem cap al recinte de la Ciutat de les Arts i les Ciències. Possibilitat de realitzar un taller. Visita al Museu PrÃncep Felip on podem conèixer de forma didà ctica, interactiva i divertida tot allò relacionat amb l’evolució de la vida, la ciència i la tecnologia.
Dinar lliure.
A la tarda visita a l’Hemisfèric on veurem una pel·lÃcula en 3D i de l’Oceanogrà fic, centre marà amb aquari de grans dimensions, el més gran d’Europa, on podem veure diferents ambients aquà tics.
Possibilitat de passejar per l’Umbracle.
Tornem cap a l’hotel.
Sopar i allotjament.
 DIA 3. VALÈNCIA – PEÑÃSCOLA – MORELLA – CENTRE EDUCATIU
Esmorzar i recollida de l’equipatge. Anirem cap a PeñÃscola. Visita d’aquest turÃstic poblet coster i  passejada pel centre històric. Possibilitat de visitar el Castell del Papa Luna del segle XIV que servà de fortificació templera i després de residència del Papa Benet XIII, el Museu del Mar, Església del Perpetuo Socorro, el Santuari de la Verge de l’Ermitana, Parc de l’Artilleria i Passeig MarÃtim. Sortirem cap a Morella. Dinar lliure. Visita d’aquest poble medieval, rodejat d’una muralla amb el seu imponent castell, la catedral gòtica i racons inoblidables. Possibilitat de visitar el Museu dels Dinosaures. Sortida cap al centre educatiu. Arribada i final del viatge.
 ALTRES POSSIBLES ACTIVITATS PER GAUDIR DURANT EL VOSTRE VIATGE, DEMANEU EL SUPLEMENT.
· Passeig en barca per l’Albufera.
· Bus turÃstic.
· Visita al Bioparc.
· Visita guiada a peu pel centre històric.
· Visita al Museu Faller.
· Visita al camp de Tarongers
· Taller d’Orxata.